ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ماهان نفسی

عاشقانه من و بابایی رو دوستداره

1391/10/9 17:17
نویسنده : مامانی
1,659 بازدید
اشتراک گذاری

         شکلک های محدثه جون

 

سلام پسرم ببخشید که دیر به دیر وبت رو به روز میکنم حسابی هم من وهم خودت سرما خوردیم ولی خوب باز دلم نمیاد نیام وبرات مطلب نذارم عشقم همه ی کس مامان نمیدونی که چقدر برام سخت بود ببینم سرفه های شدید میکنی جیگرم کباب میشد ولی خوب کاریش نمیشد کرد پسری که شب روشو نکشه واز گرما فرار کنه همین میشه انقدر دعا کردم دردتات بیاد تو جونم تا تو خوب بشی منم مریض شدم ولی هنوز خوب نشدی امروز بردمت دکتر دکتر گفت انشالله زود زود اگه داروهاتو به موقعه بخوری خوب میشی منم قول میدم داروهاتو سر وقت بهت بدم عزیزم انقدر دوستدارم که هد نداره جدیدا اسممو صدا میزنی هی میگی یهیا یعنی زهرا اخه 3روز خانه عزیز که موندیم چون انجا همش منو به اسم صدا میزدن یک دفعه شما هم امدی بقلم سرتو خم کردی به سمت صورتم وگفتی یهیا منو میگی چشام شد چهارتاگفتم چی ؟گفتی یهیا وخندیدی در رفتی و دیدی من دارم از خوشحالی بالدرمیارم دویدی سمتم ومحکم بوسم کردی اخه نمیدونی که چه جوری عشق میورزی اگه نی نی ببینی تا بوسش نکنی که دست بردار نیستی فقطم کافیه من بگم خسته ام میدویی سمتم وشروع میکنی به بوس کردنم بابا کلی حسودی میکنه میگه چرا من باید همش اصرار کنم تا منو ببوسه ولی 24 ساعت در حال بوسیدنه تو ولی اینم بگم یه جاهایی که دارم از ذوق بال درمیارم یه گاز ابدار میگیری وفرار الهی دورت بگردم

چند روز پیشم بابایی شام مارو برد بیرون شما تو رستوران عشق در کردنتون گل کرده بود با هر لقمه ای که بابا میذاشت دهنت یه ماچ ابدار از بابا میکردی همرو میخ خودت کرده بودی منم دیدم نه بابا شما ول کن نیستید یه عکس باحال ازتون گرفتم ببین

خدا جفتتونو از چشم بد دور کنه الهی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عرفان صدیقی
9 دی 91 17:52
سلام دوست خوبم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه )
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


ای به چشم 5 میدم

مامان ترنم کوچولو
9 دی 91 19:53
چه ناز یهیا جوووووووووووووووووووووووووووون
ایشالله زودی هردوتون خوب شین


مرسی عشقم
خاله کیانا
9 دی 91 21:53
سلام. ایمیلی واسم نیومده عزیزم، مطمئنی جواب دادی؟؟؟؟؟

اره عزیزم جواب دادم
نیلوفر
9 دی 91 22:16
سلام
الهی دورت بگردم ماهانم،چی شده عزیزم،باز این ویروس لعنتی اومد سراغت،قشنگم داروهاتو بخور ایشالا این لعنتیا برن و دیگه برنگردن
دوست دارمتون


حتما خاله جونم داروهامو به موقع میخورم
محمد
10 دی 91 14:07
بابای دوقلوها
11 دی 91 12:18
سلام از دست این سرما خوردگیااا ایشالله زودتر خوب بشید ای جوونم به این عشق و علاقه پدر و پسر بر چشم بد لعنت
مریم مامان عسل
11 دی 91 16:59
عزیزمممممممممم چه عکس نازی گرفتی از این پدر و پسر یهیا جون! الهی همیشه سالم و شاد باشید. میگم حالا بهتر شدید؟ بمیرم واسه پسرک مظلوم خودم که مریض شده!
persian mom
12 دی 91 3:53
خدا حفظش کنه ماهانتو نوزادیش چه تپل بود،شیز خشک میدادی؟
مامان آیدین
13 دی 91 2:07
بابایی از طرف منم یه محکم ماچش کن
persian mom
13 دی 91 2:53
یعنی قوت شیر بره بچه لاغر میشه؟ من که هیچی نمیخورم یعنی وقت ندارم بخورم فقط مایعاتتت نمیزاره که این بچه.. شیر خشکم نمیخوره
مامان پارسا جیگر
16 دی 91 20:39
چه عکس عشقولانه ای آفرین ماهان جون که قدر محبتهای مامان و بابا رو می دونی و اینقدر دوستشون داری


چه عجب اینورا
فاطمه (مامان آیلین)
18 دی 91 10:27
سلام ماهان جونم خوبی عشقم ؟ خیلی دلمون برات تنگ شده بود ایشالا از این به بعد زودتر سر میزنم بهت ... الهی بمیرم خاله جون... قشنگ مامانتو درک میکنم آیلین هم یه ماه بیشتر بود که سرما خورده بود و سرفه می کرد تازه یکی دو روزه خوب شده ایشالا شما م داروهاتو به موقع می خورین و زود زود خوب میشین .قربونت برم

مرسی خاله جونم منم شمارو دوستدارم ودلم براتون تنگ شده
saba
7 بهمن 91 14:33
چه عکس قشنگی گرفتی از عشق پدر و پسر....
چشم حسوووود کووووور بشه ایشالا


مرسی انشالللللللللللللللللللللله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد