ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ماهان نفسی

13 ماهگیت مبارک عزیزم

1391/10/10 14:57
نویسنده : مامانی
1,773 بازدید
اشتراک گذاری

http://c.editingmyspace.com/files/en/happy.birthday/birthday_144.gif

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

                و پرنده آواز  جدید می‌سراید

                امروز بهاری دیگر است

              در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

           امروز را شادتر خواهم بود

       و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

سلام عشقم نفس مامان گل پسرم ماهگیت مبارک

عشقم هرروز که بهت نگاه میکنم ولبخند رو رو لبات میبینم هزاران بار خدارو شکر میکنم به خاطر وجود نازنینت همش میگم خدایا ممنونم که لذت مادر شدن ر در کنارت گل پسری مثل شما حس میکنم وازش یه خواسته دیگه میکنم که خدایا مادر خوبی برای پسرم باشم وبتونم یه پسر نمونه بارت بیارم وهر وقت تورو درکنار پدرت میبینم خودمو در غرق خوشبختی میبینم خدایا این خوشبختی رو برام حفظ کن

عزیزم بابا جون به افتخار 13 ماهگیت مارو شام برد بیرون تا در کنار هم جشن بگیریم وای که چقدر خوش گذشت کل رستوران رو مات خودت کرده بودی با کارات

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

پسرم شیشلیک خور شده

 

اینجا داره تو اکواریوم با ماهی ها حرف میزنه

 

اینجا همش فکر میکرد میتونه بگیره میدوید دنبالشون

 

اینجا هم بهش میگفتم بدو صاحبشون امد اقایی هم که انجا نظارت داشت الکی میدوید دنبالش اینم فرار میکرد

الهی من فدات بشم عشقم چشم بد از دور باشه الهی

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی خوشتیپ
18 دی 91 15:02
13ماهگیت مبارک خوشگلم


مرسی چرا اینقدر دیر به دیر به ما سر میزنی
خاله کیانا
19 دی 91 0:53
سلامممممممممممممممممم به روی ماه 2 تاتون، خیلی خوشحالم که آپ کردی، فرار کردنش خیلی بامزست ، خدا حفظش کنه ایشالله همیشه سایه ی پدرومادر مهربونش رو سرش باشه.


مرسی مهلبونم
مامان ترنم کوچولو
19 دی 91 10:24
عاشقتم کوچولوی شیطون کباب خور از همه نوع.همیشه خوش اشتها یاشی و شاد و سلامت.
یعنی زهرا جون اومده بودم اگه پست جدید نذاشته باشی دعوااااااااااااااااااااااها
دوستتون داریم

امدی بودی منو بزنی خاله جونم

نیلوفر
19 دی 91 12:23
سلام
ای خدا،قربونت برم من که مارو هم مثل بقیه مات و مبهوت خودت میکنی،ماشالا،ماهانم ایشالا نوش جونت،گوشت بشه بچسبه به رونت،آخر یه روز میام میخورمت،حالا ببین



تو بیا منو بخور ولی بیا من تورو از نزدیک ببینمت مهربونم
مامان دانیال جوون
24 دی 91 1:10
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین.قربون پسمل گلم ماهان جوون برم که انقده نازه..خیلی بانمکی خاله درست مثل دانیال خودم دوستت دارم
مامان آیدین
24 دی 91 9:04
نوش جونت عزیزمایشالا سالم باشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد