ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

ماهان نفسی

15 ماهگیت مبارک

1391/12/13 2:41
نویسنده : مامانی
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک    هورا                        مبارک مبارک تولدت مبارک   هورا

بیا بندازیم امشب یه عکس یادگاری                   همین شب که شکفتی مثل گل بهاری

اشک شادی شمع و نگاه کن                   که واست میچکه چیکه چیکه

کام همه رو بیا شیرین کن                       بیا کیک و ببر تیکه تیکه

همه جمع شده اند دور تو امشب                                     گل بوسه میدن که بچینی

در جشن تولدت عزیزم                            همه انگشترن، تو نگینی ماچ

نگاه کن هدیه ها رو                                 نگاه بادکنکها رو

همه رقصه و رنگی                                 عجب شب قشنگی

تولد تولد تولدت مبارک                             مبارک مبارک تولدت مبارک

عزیزم گل پسرم بهترینهارو تو این روز عزیز برات دعا میکنم

امیدوارم اینده روشن وبخت بلندویه زندگی اروم انتظارت رو بکشن وتو دراینده بهش بپیوندی

عزیزم بدون من وبابا جون خیلی دوستداریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

محمد
13 اسفند 91 13:23
15 ماهگیت مبارک


ممنون عمو محمد
محدثه
13 اسفند 91 13:37
سلام ماهان جون

خوبی خاله 15 ماهگیت مبارک
محمد من هم فردا تولدشه یکسالش تموم می شه چقدر رفتارات مثل محمده حتی کمی قیافه ت هم مثل اونه
چند وقت دیگه سعی می کنم عکس محمد تو وب بزارم
مواظب خودت باش خاله جون


پس زودی عکسشو بزار ببینم تولدشم مبارک
نیلوفر
13 اسفند 91 13:40
سلام
ماهان عزیزم 15 ماهگیت مبارک باشه،عسلم ایشالا که همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه
خیلی دوست دارمت



فدات بشم عزیز دلم
مامان ترنم کوچولو
13 اسفند 91 21:57
15 ماهگیت مبارک عزیز خاله 115 ساله شی انشالله


مرسی عزیزم
متین من
14 اسفند 91 12:37
15 ماهگردت مبارک عزیزم


قربونت خاله جونم
خاله کیانا
15 اسفند 91 0:33
خیلی ازت ناراحتم


ای بابا از دست تو چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان آرتین (الهه)
15 اسفند 91 9:25
15 ماهگیت مبارکککک
ایشالا خدا حفظت کنه


مرسی عشقممممم
فاطمه مامان آیلین
15 اسفند 91 18:02
سلام نفسی ! شنیدم حسابی آتیش می سوزونی البته دوستتم دست کمی از شما نداره تولد 15 ماهگیت مبارک عشق کوچولو ..دوست کوچولو ...عززززیییییزم


اره خاله جونم ممنون گلمممممممممممم
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:25
15 ماهگیت مبارک عزیز خاله مریم
جیگرتو بخورم من!


عزیز دلمیییییییییییییییییییییییییی
عاطى مامان حسين
17 اسفند 91 16:01
ماشاالله
ماهان جون واقعا نازه
خدا حفظش كنه براتون
١٥ ماهگيش هم مبارك باشه هزار ساله بشه الهي
پيش ما هم بياين خوشحال ميشيم!


عزیزم ممنون که به ما سرزدی منم به اون پسر چشم قشنگت سرزدم
مامان اراد
17 اسفند 91 16:42
عزیزم مبارکه انشالا 120
ساله بشی کارات خیلی شبیه پسر منه ماشالا همتون شیطون بلایید انشالا همیشه سلامتو شیطون باشید


ممنون عزیزم خدا اراد رو برات حفظ کنه
مامان محمدپارسا
19 اسفند 91 12:45
سلام گلم 15 ماهگیت مبارک
مامان جون با اجازه لینکتون کردم
به ما هم سر بزنید


ممنون عزیزم خوشحالمون کردی
مامان بی تاب
23 اسفند 91 18:57
بیا به وبم.من یه نی نی تو دلم دارم


عزیز دلم چرا ادرس وب نذاشتی
خاله کیانا
24 اسفند 91 0:07
زهرا جون پس چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله کیانا اینترنتم قطع بود
متین من
16 فروردین 92 15:01
15 ماهگیت مبارک خوشکله ماشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد