ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

ماهان نفسی

هورااااااااااااااااااااااااهفتمین مروارید هم پیداش شد

1391/12/25 15:47
نویسنده : مامانی
810 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمممممممم

مامان امده ولی دیر امده اخه شما شیطونک نه دیگه برای من وقتی میزاری که به این کارا برسم وقتی هم که خوابی انقدر خسته ام اوهکه حسشو ندارم ببخشیدلبخند

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

عزیزدلم امدم بگم تو تاریخ19/11/91هفتمین مرواریدت که خیلی زیاد با این 6 تا قبلی فاصله داره پیداش شده میشه سومین دندون کرسیت از بالا الهی فدات بشم میگفتم چرا دوباره کم غذا شدی وبی حوصلهخمیازهنگو دندون درد داشته بچم

جونم برات بگه از کارات که عشق مامان نمیدونم چرا جدیدا انقدر مامانی شدی انقدر منو دوستداری که نگوبغلهمش میخوای تمام حواسم به تو باشه وای که نمیدونی چه دلبریهایی میکنه تا اهنگ شاد به گوشت برسه چه تو ماشین چه تو خونه اقا میپری وسط وقرش میدیتشویقمن ضعف میکنم براتخوشمزه

وقتی خوابتم میاد من هر جای خانه باشم بدو بدو میای دستمو میگری ومیبری اتاق ومیری خودت بالشت وپتوتو میاری پهن میکنی وبهم با دست نشون میدی که یعنی لالا یعنی من بهت میمی بدم شما بخوابی وای جیگرم ماچ

اقا تو تمام کارهای خانه کمک میکنه از سفره پهن کردن تا جمع کردن وکشیدن نپتون به فرش باورت نمیشه اون روز از خود زیر اندار تا ظرف بزرگ سالاد رو شما از اشپزخانه از من میگرفتی میبردی تو سالن میدادی به بابا با هزار تا ذوقنیشخندباباهم تا بلند میشه برای کارهای قشنگت اسپند دود کنه شما هم با اون انگشتای کوچیکت اشاره میکنی به هود که یعنی هود رو بزن دودا برهقلب

یکی از قشنگترین کارات اینه که وقتی بهت میگم اسمت چیه نمیدونم (ضاد)یعنی چی همش تکرار میکنی هی میگم ماهان:اسمت چیه ؟میگی ضاد قشنگ وکامل زبونتو میزاری بین دندونات ومیگی ضاد هر چی میگم بگو ماهان میگی ضاد یه شبم ساعت 3 شب بود منو بابایی داشتیم تی وی تماشا میکردیم وقتی اومدیم بخوابیم من همینطوری دیدم شما خوشگل خوابتون برده بهتون گفتم پسر قشنگم اسمت چیه؟شما هم خیلی ریلکس تو اون خواب عمیق گفتی ضاد ضاد

منو بابایی دقیقا این شکلی شدیمهیپنوتیزمکه چطور تو اون خواب به من جواب دادی

خلاصه جونم بگه شیرین کارایات تمومی نداره ولی دیگه نمیگم چشم بدازت دور باشه الهیماچ

اینم یه عکس ٢نفره با بابا جونت


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نیلوفر
25 اسفند 91 18:21
سلام
قشنگم هفتمین مرواریدت مبارک باشه،ماهانم دیگه حسابی باید کباب بخوری چاق بشی چله بشی بعد من بیام درسته قورتت بدم،هزار ماشالا به این گل پسری که انقد به مامانی کمک میکنه،دستت درد نکنه عزیزم
ماه ماهان پیشاپیش عید نوروز رو هم به شما و مامانی تبریک میگم،ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشید
یه عالمه بوس تقدیم به شما


خاله نیلوفر منم عیدرو پیشاپیش بهت تبریک میگم وامیدوارم سال خیلی خوبی در پیش داشته باشی


خاله نیلوفر من خیلی دلم میخواد ببینمت میخوام بدونم عضو فیس بوک نیستی
میرزا کوچک خان
25 اسفند 91 23:17
ای جان به اون ضاد گفتنش!!!!!!!!!!!
من بروزم...


فدات اومدم
خاله کیانا
25 اسفند 91 23:34
سلام عزیزممممممممممممممممممم مرواریدت مبارک باشه، خیلی خوشحال شدم که آپ کردی زهرا جون، سال نو پیشاپیش مبارک، راستی چرا از لباس های عید ماهان عکس نذاشتی؟؟؟ من منتظرم تا لباساشو ببینم عزیزم هرچی زودتر ازشون عکس بگیر و بذار داخل وبلاگش.


عزیزم ممنون قربون لطفت گلم لباسهای عید ماهان رو من گرفتم حتی تو همین عکسی که بقل بااشه بلیز عیدش تنشه اخه عروسی دختر عمه ام بود انشالله عروسی خودت ولی بازم میزارم عکساشو
خاله کیانا
25 اسفند 91 23:37
باز کن پنجره را ، که بهاران آمد ، که شکفته گل سرخ ، به گلستان آمد، پیشاپیش سال نو مبارک زهرا جون، ماهان جونو ببوووووووووووووووسسسسسسسسسسسس


برشما هم مبارک پیش پیش
خاله کیانا
25 اسفند 91 23:39
چشم و ابروهای ماهان خیلی شبیه باباش شده البته به نظر من که اینطوره، شاید به نظر دوستات و فامیلاتون اینطور نباشه، ولی هرچی بزرگتر میشه بیشتر شبیه باباش میشه.


دقیقا کیانا جان کپی باباشه ولی تو این عکس خیلی ماهان رو بعد روتوش کرده عکاس ولی خیلی شبیه باباشه
خاله کیانا
27 اسفند 91 0:04
خیلی بلیزش خوشگله مخصوصا آستینش که یه دکمه کوچولو داره مبارکش باشه عزیزم کاشکی منم پسر گیرم بیاد آخه عاشق لباس های پسرونه هستم. البته هنوز از باباش هیچ خبری نیست
فاطمه (مامان آیلین)
27 اسفند 91 2:04
وویییییییییییی جیگرتو بخورم ضاد کوچولوی خاله الللهییی ماانش واقعا اسفند دود کن من از دور دارم براش ضعف میکنم خوبه که یکیشو تو خونه دارم خسته شدم از این ماچای شکلکی من دلم یه ماچ واقعی گنده می خواد ضاد کوچولو
فاطمه (مامان آیلین)
27 اسفند 91 2:06
راستی مامانی ما عضو فیس بوک هستیم اگه تمایل داشتین میتونیم اونجا هم دوست بشیم
محمد
27 اسفند 91 10:40
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:52
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…
خاله کیانا
27 اسفند 91 23:48
زهرا جون یادته چندوقت پیش بهت گفتم خاله کوچیکم بارداره؟؟؟ رفته سونوگرافی بهش گفته نی نی کوچولوش پسره، اینقدر خوشحالممممممممممممممممممممممم که انگاری بچه ی خودمه، آخه من واقعا عاشق پسر هستم دست خودم نیست از کوچیکیم عاشق پسربچه ها بودم ایشالله خودمم پسر گیرم بیاد


انشالله یه روز برای خودت باشه
خاله کیانا
28 اسفند 91 0:51
بخدا من خیلی بد شانسم همه میتونن وبلاگ بسازن اما من نمیتونم، تا حالا 10 بار امتحان کردم ولی وقتی نام کاربری و رمزو میزنم مینویسه اشتباه است. چه خاکی بریزم تو سرم؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله کیانا
28 اسفند 91 1:02
توروخدا اگر جوابمو میدونی کمکم کن خیلی دوست دارم وبلاگ بسازم اما نمیشه


عزیزم ادرس ایمیل و اسم کاربریتو برام بفرست ببینم میتونم برات بسازم
مامان علی خوشتیپ
28 اسفند 91 12:29
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93





عزیزم عید برشما هم مبارک ممنون بابت کارت پستال قشنگت
خاله کیانا
29 اسفند 91 0:04
2 تا نام کاربری واست فرستادم هر وقت وقت کردی ببین میتونی وبلاگ بسازی یا نمیشه؟؟؟ فعلا عجله ای ندارم حتی اگر تا بعداز عیدم بشه بازم ممنونت میشم.
مامان آیدین
29 اسفند 91 4:41
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
نیلوفر
29 اسفند 91 21:31
سلام عزیز م دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
متین من
16 فروردین 92 15:00
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .عیدتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد