ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

ماهان نفسی

ماهان 18 ماهگیت مبارک

1392/3/10 0:20
نویسنده : مامانی
855 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد تو          روز هزار خاطره

روز تولد تو یه مشت پراز ارزو

روز من و روز تو روز تولد تو

روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است

هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک

 

.

 

عزیزم پسر نازم  ماهگیت مبارک 

خدارو 100هزار بار شکر وسپاس میگم به خاطر وجود فرشته ای همچو تو توزندیگم

امیدوارم مادر خوبی برات بوده باشم عزیزم بهترینهارو برات ارزو میکنم

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 


پسرم عاشق این عکستم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شادی
22 خرداد 92 0:54
ماهان جون 18 ماهگیت مبارک عزیز دلم،،، قربونت برم چقدر بزرگ شدی ماشالله هزار ماشالله.....


ممنون خاله جونم
فاطمه (مامان آیلین)
22 خرداد 92 9:18
عزیز خاله تولد 18 ماهگیت مبارک قربون اون اداهات برم مننننننن
نیلوفر
22 خرداد 92 17:47
سلام
قربونت برم 18 ماهگیت مبارک باشه،مامانی من که عاشق تمام عکسای این گل پسریم،خیلی دوست دارمت ماهان ماهم



منمخو دوستدالم یه دنیاااااااااااااااااااا
مریم مامان عسل
24 خرداد 92 8:11
18 ماهگیت مبارک نفسسسسسسسس
حالا بیا بغل خاله مریم یه بده!


ممنون خاله جونمبیا یه بوس گندت کنم
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:41
مبااااااااااارک


ممنون خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد