ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

تولد 6 ماهگیت مبارک

1391/3/10 17:29
نویسنده : مامانی
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

 


امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت ٦ مبارک5anim.gif

پسرم باور نمیکنم که تو ماله منی اخه نمیدونی که چقدر احساس غرور به هم دست میده که وقتی سرت رو شونمه و با اون دستای نازو کوچیکت بازوی مامان رو فشار میدی ارزو میکنم یه روز با صدای مامان گفتنت چشامو باز کنم اخه همش دارم فکر میکنم همه این ها خوابه خدایا نمیدونم که چه جوری باید با داشتن این نعمت بزرگ سپاس بگم فقط میتونم بگم خدایا ممنونم ممنونم که یکی از فرشته های نازتو به من سپردی نمیدونی که چقدر بلا شدی تو این ٦ ماه کارایی که یاد گرفتی مثل غلت زدن خانه رو بگردی یاد گرفتی با اون لبای نازت بابا گفتن رو تکرار کنی یاد گرفتی وقتی بغل مامانی مامان رو ضایعه کنی خودتو پرت کنی بقل بابا غریبه رو از اشنا خوب تشخیص میدی خلاصه خیلی کارهای بامزه دیگه و اینم بگم دیونه وار بابایی شدی و بابا هم بهت افتخار میکنه دوستداریم عزیزم روزت مبارک

منم به مناسبت تولدت رفتم برات با بابایی هدیه خریدم یه عالمه از لباس گرفته تا کتاب چند تا عکس گرفتم میزارم تو وبت با اجازت

 

عزیزم ٦ماه دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت 

 

و  امیدوارم بهترینما ها و سالهای عمرت را پیش رو داشته باشی 

 

تولدت مبارک

عشق مامانی

 

عشق منی


 

 

 

اینم هدیه های تولدت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ترنم کوچولو
16 خرداد 91 17:31
مبارکه عزیزکم هم ورودت به ماه 7 از زندگیت هم هدیه های مامان و بابابه سلامت 120 ساله شی
مامان پارسا جیگر
18 خرداد 91 11:37
مبارکه مبارکه مبارک تولد ماهان جونم مبارک قربونت برم من چه لباسای خوشگلی مبارکت باشه
محمد
21 خرداد 91 10:17
6 ماهگیت مبارک ماهان خان
ilijoon
29 خرداد 91 20:41
7 ماهگيت مبارك گلم
ilijoon
29 خرداد 91 20:43
به به چه لباسهاي خوشگلي به افتخار مامان جون باسليقه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد