ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

روز پدر مبارککککککککککککککککککککککککککک بابا محمد جونم

1391/3/15 17:18
نویسنده : مامانی
628 بازدید
اشتراک گذاری

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

 

من باعث فریادتم حافظ اسم پاکنم   همیشه در کنارتم مردانه در رکابتم

عشق من پدر من

 

همیشه در رویای من اخ که چقدر سخته برام بدون تو فردای من من باعث فریادتم  حافظ اسم پاکتم همیشه در کنارتم مردانه در رکابتم

عشق من پدر من babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

 

پدرپسرم وهمسر خوبم امروز روز پدر  اولین سالی که اسم پدر رو یدک میکشی خوشحالم که هم همسر خوبی وهم پدر خوبی برای من وپسرم هستی نمیدونی که چقدر دوستداریم چون حد نداره هر چقدر بگم کمه عاشقتیم دیونه وار

اینو بدون که من همیشه به داشتنت افتخار میکردم و میکنم نمیدونم که من در حق خدا چیکار کردم که خدا همسر مهربان و دلسوزی مثل تو بهم داده اگه میگم مهربان چون هیچ وقت نخواستی شکمتو زودتر از من سیر کنی اگه میگم دلسوز چون همیشه همه ی تلاشتو میکنی صبح رو تا شب کار میکنب تا نکنه من تو زندگیم کم داشته باشم نمیدونم که چه جوری باید این همه محبت تو همسر مهربانم رو جبران کنم فقط با این کلمه بهت میتونم بفهمونم که میمیرم بدون تو میمیرم بدوه چشمای نازت میمیرم بدون نفس های گرمت میمیرم بدون قلب مهربونت پس بمون تا من هم برای تو زندگی کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
16 خرداد 91 17:54
آخییییییییییییی ای جان عزیززز دلمممم
ماشالا هزار ماشالا
دیگه پیش منم نمیای


امدم عزیزم همین حالا
نایسل
17 خرداد 91 20:42
مرسی عسییسمممم از دعات ممنونم
مامان پارسا جیگر
18 خرداد 91 11:39
روز پدر بر بابا محمد مهربون مبارک چه عکس قشنگ و بی نظیری
مامان پارسا جیگر
18 خرداد 91 11:44
يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم شما باد روزتون مبارک بابا محمد مهربون
مهسا مامان مرسانا
18 خرداد 91 14:03
روز پدر رو با تاخیر به بابای خیلی مهربون ماهان نفسی وبه بابای اینده مامان نفسی تبریک میگم
ilijoon
29 خرداد 91 20:46
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد