ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان ونشستن

1391/3/21 16:09
نویسنده : مامانی
674 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان مامان بدون تو میمیره

زیبا

 عزیزم الان جند روزی هست دارم باهات نشستن رو کار میکنم تو فقط نشستن روی مبل رو دوست داری اخه وقتی ٣ تایی تلویزیون تماشا میکنیم تو کلی ذوق میکنی

وقتی میشینی رو مبل انچنان لم میدی و به تلویزیون نگاه میکنی که فکر شوم خوردن شما میاد تو سر مامان

عزیزم کلا هر چی از دلبریات بگم کمه اخه نفسم دیروز داشتم باهات تست هوشو کار میکردم برای چند لحظه شمارو تنها گذاشتم وقتی برگشتم دیدم انچنان خوابت برده که دلم میخواست بپرم روت وخام خام بخورمت اخه نمیدونی که چقدر ناز خوابیده بودیمنم از فرصت استفاده کردم وعکس گرفتم

اینجا تنهایی نشستی داری تلویزیون تماشا میکنی

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

اینجا فهمیدی دارم عکس میگیرم خندیدی به مامان

 

niniweblog.com

اینجا همونجاست که یه لحظه تنهات گذاشتم ببین چه ناز خوابیدی

niniweblog.com

خدایا شکرت با دادان این فرشتت به من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ترنم کوچولو
21 خرداد 91 15:58
عزیز خاله خسته شده از درس خوندن -پای کتابش خوابش برده. الهی قربون اون دستای ناز و تپلوت شه خاله
انیس کوشولو
21 خرداد 91 16:27
وااااااااااااااااای کلی خندیدیم شما چجوری خودتونو کنترل میکنید تا حالا بلایی سرش نا وردین من اونجا بودم وقتی چشای قلمبیدشو ببینم یه گازی ازش میگرفتم که نگو.......... کاش تو مسابقه نی نی شکلک میزاشتینش خیلی رای میاورد از بس شیرینه ممنون به ما سر زده بودید
اسما
21 خرداد 91 18:27
جیگر لم دادنت خوردنی ِ خالــــــــــــه ، عاشقتم ، خدا همیشه حفظ کنه واست این فرشته رو
مامان محمدرضا
21 خرداد 91 19:37
آخ خاله قربونش بشه چقدر این پسر ناز و با نمکه یک ماهگیش چند کیلو شده بود ماهان؟ چقدر اضافه کرده بود؟
SHADI
21 خرداد 91 20:00
وای هم خودت خوشگلی هم پسرت امیدوارم همیشه سالم باشید
مریم مامان عسل
22 خرداد 91 3:02
خاله خاله خالههههههههههههههههههه مریم قربونت بره! جیگرتو بخورم نفسم. دلم برات ضعف رفت بعدشم غش رفت!
مریم مامان عسل
22 خرداد 91 3:10
زهراااااااااااااااا این پستو اگه برنداری من میمیرم! من خود ماهانو میخواممممممممممممممممممم نه فقط عکسشو! دلم آب شد!
مامانی فری
22 خرداد 91 10:02
ماشالله چقدر نازو خوردنیه اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم
مامان عاطفه
22 خرداد 91 19:02
سلام . چه پسر خوردنی ای دارین . من که از دیدنش کلی لذت بردم . ایشالا زیر سایه شما سلامت باشه
مامان عاطفه
22 خرداد 91 19:03
با پست جدید (9 ماهگی ) پارسا ، در خدمتم . نظرتون چیه ؟؟؟
مامان پارسا جیگر
22 خرداد 91 20:51
ای جونم قربونت برم من عسلم خوشگلم جیگرم با این ژست نشستن و خوابیدنت می خورمتا این قدر ماهی تو
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 15:54
سلام عزیزم
خوبی؟
الان دارم میرم خونه میام کامل پستتو میخونم.
ولی آدرس وبمونو اشتباه گذاشتی.یعنی آدرس پست نوروزمونو گذاشتی
بعد از اون یه عالمه پست جدید گذاشتما


راست میگی درستش کردم من چقدر خنگما
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:52
ماشالله به تو پسمل ناز که انقد راحت خوابیدی.خوابای رنگی ببینی خاله فدات
رها
25 خرداد 91 20:58
عزیزم چه گل پسری داری خدا برات نگهش داره این عکسارو نزار بچه چشم میخوررررررررره
ilijoon
29 خرداد 91 20:50
اي جانمممممممم چقده ناز خوابيدي مامان جوني حالا كه زحمت خوردنشو ميكشي به جاي ما هم گل پسري رو يه كوچولو بخوريد زياد نخوري ها تموم ميشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد