ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان مرد کوچولو

1391/3/28 13:34
نویسنده : مامانی
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگری مامان بخورمت پسرم

شکلکهای جالب آروین

عزیزم جمعه رفتیم خانه عمو محسن نذری  شله زرد داشتن اولش به هممون خوش گذشت ولی اخرش خیلی بد تموم شد اخه برای سرد شدن شله زردها که بتونن روشو تزیین کنن یه پنکه گذاشته بودن که برای اهل قاجار بود از اون قدیمیها که پررهای پنکه از المنیوم بود ودورش محافظ نداشت بیچاره مامانی هم که همش خودش به دیگرون میگفت حواستون به این پنکه باشه نکنه دستتون بهش بگیره خودش وقتی رفت پنکه رو جابه جا کنه دستش رفت تو پنکه لعنتی و حسابی انگشتاش زخم شد بیچاره انقدر ازش خون رفت که از حال رفتوای ههمون دست وپامونو گم کرده بودیم نمیدونستیم باید چیکار کنیمگفتیم ببریمش بیمارستان ولی عمو محسن گفت نه چیزی نیست الان عسل میریزم روش خونش بند میاد و بخیه لازم نمیشه خلاصه مامانی انقدر از درد گریه میکرد که نگو خیلی دلم براش میسوخت خلاصه برگشتیم شب خونمون صبح که از خواب پا شدم فهمیدم که مامانی رو صبح بردن دکتر و دکتر با کلی دعوا کردن که چرا دیر اوردیید خدایی نکرده اگه به تاندومهای دستش اسیب رسیده بود چیکار میخواستید بکنید بهش 34 تا بخیه زده بوداصلا باور نمیکردم که انقدر بخیه بخوره خداروشکر که انگشتاش قطع نشدحالا هم داره تو خانه استراحت میکنه  اینم جریان جمعه

حالا منم چند تا عکس که قبل از رفتن و بعد تو انجا گرفتم برات میزارم

شکلکهای جالب آروین 

مرد کوچولو

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

شکلکهای جالب آروین 

 

 

 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

محمد
28 خرداد 91 13:31
ای شاه سوار ملک هستی / سلطان خرد به چیره دستی ای ختم پیمبران مرسل / حلوای پسین و ملح اول سر خیل تویی و جمله خیلند / مقصود تویی همه طفیلند بعثت پیامبر گرامی اسلام مبارک باد
مامان الی
28 خرداد 91 13:36
واییییییییییییییی خدا رحم کرده عزیزم خیلی درد کشیده امان از دست این مردای بیخیال
مامان ترنم کوچولو
28 خرداد 91 14:14
سلام.نذزتون فبول.واای دلم هری ریخت اول فکر کردم دستای خودته زهرا جون و بابایی نوشته پست رو ولی به هر حال اتفاق خیلی بدی بوده الان حالشون خوبه مامان؟ مواظب خودت و ماهان جونی باش.لپشو از طرف من بکش و ببوسش
سمیرا
28 خرداد 91 14:19
ای وایییییییییییییییییییییییییییییییی دلم ضعف رفت حتما دستش خیلی درد گرفته من بودم انقدر کولی بازی در میاوردم تا همون موقع ببرنم دکتر
راستی خاله آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد . هورااااااااااااااااااااااا

مبارک انیس خاله بوس
شیوا
28 خرداد 91 16:46
تو رو خدا یه اسفند برای این گل پسرت دود کن...خیلی ماهه ماشالله
اسما
28 خرداد 91 17:33
واااااااااااااای دلم غش رفت واسه مامانت .. الهی بگردم میدونم چی کشیده ، 34 تا بخیه !!!!!!!!!!!! مگه همیچن زخمی با عسل خوب میشه ... خدا رو شکر الان بهتره ... حسابی باید استراحت کنن. نذرشون قبول. ووووووووووووووووووووووووووووی نیگا گل پسرمونو .. هزار ماشالله مردی شده واسه خودش .. ایشاله لباس دامادیشو تن کنه
مامان آیدین
29 خرداد 91 3:01
ماشاا... به مرد مامانش قربونش برم من خیلی خوشتیپه .مواظب مامان جونت هم باش به خیر گذشته بووووووس ماهان نفسی
بابای دوقلوها
29 خرداد 91 10:51
سلام نذر عموو محسن قبول باشههه آخی الان حال مامانی چطوره؟؟؟ خو دکتر راست میگه دیگهههههههه باید همون موقع میبردید، انشالله هرچه زودتر خووب بشه مگه میشه عکسهای ماهانی عموو بد بشههههه ماهههههههههههههههههه
ilijoon
29 خرداد 91 20:58
دوستت دارم گلم
مهسا مامان مرسانا
30 خرداد 91 0:45
خدا رو شکر به خیر گذشته ای جونم من عاشق این خوش تیپم چه جالب تعبیر خوابت چی هست خانومی این دو تا خوشگل سیب میخوردن تعبیرش اینه که بالاخره مامان نفسی داماده خودمه
مامان پارسا جیگر
30 خرداد 91 20:51
خیلی ناراحت شدم و امیدوارم هرچه زودتر دست مامانی خوب بشه.
مامان پارسا جیگر
30 خرداد 91 20:54
مامانی این خوشتیپ رو بیار ما از نزدیک ببینیم خیلی خیلی خیلی ماهه هزار ماشاءالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد