ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان وشکلک

1391/3/30 0:31
نویسنده : مامانی
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان شدی گوله نمک منو بابایی

عزیزکم نمیدونی که چقدر نمکی شدی کارت شده همش شکلک دراوردن ای منو بابایی رو به خنده در میاری Laughing 2نمیدونیم از دستت چیکار کنیم تازگیها یه شکلکهایی در میاری تا میبینی مازدیم زیر خنده خودتم با ما میخندی ودوباره تکرارش میکنی همش کارم شده برات ایت الکرسی بخونم تا چشم نخوری به خدا هر جا میبرمت انقدر نمک نمیریزی همه عاشقت میشن دیگه بابایی اجازه نمیده زیاد خوشتیپت کنم میگه تو خوش تیپشم میکنی بیشتر به چشم میاد راست میگه دیگه طوری شده میریم خرید انقدر صدا وشکلک در میاری کلی ادمو دور خودت جمع میکنی چند وقت پیش رفته بودیم پاساژخرید یه دفعه یه خانم امد جلو بهم گفت خانم اجازه میدی بچتونو یه کوچولو بقل بگیرم اول ترسیدم نمیخواستم بدم بهش گفتم اگه وردار فرار کنه من چیکار کنم دیدم بهم گفت نترس به خدا دخترم دیونم کرده الان چند دقیقه است منو دنبال شما میکشونه همش میگه مامان بگیر من بقلش کنم منم فکر کردم الان دخترش ٧ ٨ ساله است دیگه دیدم نه بابا یه دختر همسن خودم امد جلو و شمارو بقل گرفت انچنان فشارتون میداد تو بقلش که انگار چند ساله ازتون دور بوده وحالا پیداتون کرده بود کلی خندیدم و وقتی اوردم خانه حسابی برات اسپند دود کردم حالا دیشب هی برای من شکلک در میاوردی تا من میخندیدم شما هم میخندیدی منم از فرصت استفاده کردم وعکس گرفتم ببین چه با نمکی

اینجا رو پای مامان بودی داشتی برای مامان شکلک در میاوردی

اینجا دیدی مامان خندیده به شکلکت تو هم داری میخندی

بی دندون مامان

الهی مادر از چشم بد دور باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

اسما
30 خرداد 91 10:55
بِسمـ ا... اَلرحمنـ الرحیمـ ُ وَإِن يَڪَادُ الَّذِينَ ڪَفَرُوا لَيُزْلِقُونَڪَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِين هزار ماشــــــــــــــــالله .. چشم بد هزاران فرسنگ ازت دور باشه ماهان نانازم عشق خاله اسمایییییییی
میرزا کوچک خان
30 خرداد 91 11:18
ماشاالله.... جوووون بهش.... بخدا من ببینمش می خورمش....
مامان مريم گلي
30 خرداد 91 13:18
ماشالله چقد ناز شكلك درمياره
مامانی فری
30 خرداد 91 14:02
ماشاللهههههههههههههههه به ماهان نفسی عزیزمممممممممممممممم قربونت برم که دیشب با مرسانا جون سیب میخوردی کپل
زهرا
30 خرداد 91 14:14
خيلي خيلي نازي شما من عاشقتم پسر گلي
مامان آیدین
30 خرداد 91 16:05
ای جان فدای تو پسر نانازی ماشالا به تو جیگر خاله فدای خنده هات عزیزم
لومینوس +
30 خرداد 91 16:47
100000000000000 ماشالا قربون دوماد خودم برم که اینقده دل منو میبره وای به حال دل دخملم
لومینوس +
30 خرداد 91 16:51
مامان جون اسپند یادت نره براشا همش دود بده عزیزم چشم نخوره وووووی که چقد حال اون دختر رو میفهمم
پری
30 خرداد 91 16:58
عزیزه دلم هزار الله اکبرت بشه نازنین خاله عزیزم یه وان یکاد به لباسش نصب کن
مامان پارسا جیگر
30 خرداد 91 20:49
ای جانننننننننننننن قربونت برم عشق منی تو ماشاءالله چقدر ناز و خوردنی شدی الهی من فدات اون لپاتو بخورم من مامانی ایندفعه دیگه ببینمش می خورمش
asal
31 خرداد 91 13:16
عززززززززززززززززززیزم چقدر نازی تو خاله.خدا حفظت کنه
sara
1 تیر 91 2:12
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووونم. ماشاالله.عزیزم اول وبلاگت یه وان یکاد کوچولو بزار آدم نا خوداگاه از روش می خونه چشم نخوره این گل پسر
مریم جون
1 تیر 91 13:58
ماشالا خیلی جیگری ماهان جونم

آریای منم یه ماه از تو کو چولوتره خوشگلی
راستی مامان خانمی اگه میشه رمزتو واسه من میل کن تا خاطره ی زایمانتو بخونم


سلام عزیزم نمیدونم گلم ادرس وبت کدوم اخه خودت نذاشتی اگه میشه ادرس وبلاگتو بزار تا رمز بدم
مامان ترنم کوچولو
1 تیر 91 20:22
جاااااااااااااااااااااااااااانم عزیزم. قربون این اداهات.ماشالله
نگار(مامان سام)
1 تیر 91 20:27
منم اگه جای اون خانومه بودم دنبالت میومدم تا بالاخره این پسمل خوشگل رو بغل کنم ماشالله انقدر نازه که آدم دوست داره بخورتش.
نایسل
1 تیر 91 22:11
الهی فدات بشم ماشالا هزار ماشالا جیپر خوشگللل مامانش چشم نشه این جیگرطلا
مامان بهی
3 تیر 91 10:13
ای جانممممم چه شکلکای در میاره این آقا پسر خوشملللل
مامان الی
3 تیر 91 16:35
ماشاالله لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
مریم مامان عسل
3 تیر 91 18:54
رمزو خصوصی نکردم تایید نکن عزیزم. قربون ماهانم برم با این ژستای معرکه ای که میگیره. عاشقتم کلوچه ی من. اگه ببینمت یه دل سیر میچلونمت!!!!
مامان ترنم کوچولو
3 تیر 91 19:01
سلام دلم همش برات تنگ میشه امروز این چندمین باره میام
ilijoon
10 تیر 91 7:25
عشقييييييييييييييييييييييييي جيگر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد