ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهانمو جشن امام حسین

1391/4/4 0:23
نویسنده : مامانی
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

نفسی مامان مامان داره دیونه میشه از دوستداشتن زیادت

 

عزیزترین کس زندگیم چند روز دیگه 7 ماهگیت تموم میشه باورم نمیشه هفت ماه از باهم بودنمون داره میگذره هفت ماه از بهترین لحظه های عمرم داره میگذره خدا چرا روزهای خوب انقدر زود میگذره خدایا به حق این روز قشنگت که تولد بهترین مرد دنیاست کسی که همیشه ارزوی دیدن دوبارشو دارم اره امامه سرورمه حسینم ** میلاد امام حسین علیه السلام مبارک باد **

عزیزم نمیدونی که من چه ارادت خواستی به امام حسین دارم امسال شما هم از شربتهای خوشمزه امام حسینی نوش جان کردی امروز که با بابایی رفتیم خیابان چقدر قشنگ بود همه داشتن شربت وشیرینی پخش میکردن به ماهم شربت وکیک دادن شما اصلا نذاشتی مامان شربتشو بخوره ولی شما حسابی دل از عذا در اوردی نوش جونت

عزیزم راستی این عکس رو شما 3 ماهه بودید زن عمو ازتون گرفته بود وبراتون ظاهر کرده بود خیلی قشنگ بود اخه اب دهنت از دهنت اویزونه هم تو عکس افتاده کلی عکس رو اتلیه ای کرده ببین

اب دهنتو بخورممممممممم

دوستدارم خیلی زیاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عروسک نی نی سایت
4 تیر 91 14:45
وای مامان خانمی دلم می خواد نی نی ات رو بخورم انقدر جیگره، ان شالله همیشه سالم و صالح باشه، بهترین ها رو براتون آرزو می کنم
فاطمه (مامان آیلین)
4 تیر 91 21:01
سلام فندق منم خیلی دوست دارم خیلی زیاد خدا واسه مامان بابا نگهت داره عزیزم .
مریم مامان عسل
5 تیر 91 0:24
عزیزمییییییییییی بخدا! خیلی عکس با حالیه زهرا جون. واقعا در حد اتلیه است! عیدتون مبارک عزیزای من. امام حسین حفظتون کنه ان شالله.
مامان بهی
5 تیر 91 15:30
آب دهنشووووووووووووو خدااااااااااااااا دوست داره خاله خیلی بسیار زیاد به من هم بسرید
مامان محمدرضا
5 تیر 91 18:00
داشتم دق می کردم بدون ماهان
اسما
5 تیر 91 19:03
ای جاااااااااااااان عکسش خوردن داره
asal
6 تیر 91 8:07
پرسیدم..... ، چطور ، بهتر زندگی کنم ؟ با كمی مكث جواب داد : گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ، با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ، وبدون ترس برای آینده آماده شو . ایمان را نگهدار وترس را به گوشه ای انداز . شک هایت را باور نکن ، وهیچگاه به باورهایت شک نکن . زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی .
محمد
6 تیر 91 8:27
شادباشید وسلامت
پارســــــا
7 تیر 91 11:09
سلام ، وای چقدر نانازه این عکس بوس ، تا حالا وبتون برام باز نمیشد نمیدونم چرا امروز خداروشکر تونستم بازش کنم ، دلم برای ماهان جون تنگ شده بود یه دنیا بوس
ilijoon
10 تیر 91 7:24
واي كه چقده اين عكس نازه دوستت داريم جيگري
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد