ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان وخوردن میوه

1391/4/7 11:45
نویسنده : مامانی
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان

عشقم میدونم خیلی دیر به دیر میام وبتو اپ میکنم به خدا نمیرسم یا اینکه هی میام اینجا شروع میکنم مطلب اضافه کردن و نمیدونم چه مرضی گرفته این نی نی سایت یه دفعه قطع میشه من حس نوشتن دوباره رو ندارم الانم دارم مینویسم همش میگم خدایا نکنه دوباره قطع بشه

خلاصه نفسم از دست شکمو بودن شما دیگه منو بابایی نمیتونیم چیزی جلوی چشم شما بخوریم اخه همش بالا و پایین میپریBouncyجدیدا تا ظرف میوه رو میبینی دیگه طاقتت تموم میشه واگه بهت ندیم میزنی زیر گریهCrying Into Tissueو منم که طاقت ندارم همیشه یه چیزی میدم دستت یا سیب یا لیمو ولی الان دیگه نمیخوای مابهت بدیم میگی بیارید جلوی دستم ظرف میوه رو خودم انتخاب کنم و همیشه هم دستت یا رو هلو یا شلیل بچه ام کم اشتهاسLaughing 2الانم که جدیدا عاشق کانا هد هد شدی و همیشه لم میدی رو مبل ویکی از این میوهای دلخواهت دستت شروع میکنی تماشای تلویزیون اینجاست که دوستدارم گاز گازت کنم جیگر مامان اخه قلب مامانیValentine hand heartحالا چند تا عکس از کارات گرفتم ببین

اینجا لم دادی هم داری هلو میخوری هم تی وی تماشا میکنی

ببخشید گلم عکسات بی کیفیتن اخه از رو فیلم بریدم به خاطر همینه ولی خوب من دوسشونداشتم به خاطر همین گذاشتم دوستدارم یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان مهسا
7 تیر 91 12:38
وای ماهان خیلی ناز داره هلو میخوره.ای جانم.محکم بوسش کن از طرف خاله مهساش.راستی به وبلاگ دخمل منم سر بزن خاله اش.
مامان بهی
7 تیر 91 15:32
اییییییییی جانم ماهان شکموی خاله به خودم کشیده آخه منم تا میوه می بینم باید بخورممممممم یاسری میگه بهناز ایمانش با یه شالو این ور اونور میشهههه
مریم مامان عسل
8 تیر 91 5:42
ماهان اگه گیرم بیایییییییییییییی
وای جیگرتو گاز گاز عزیز دلم
خیییلی دوستت دارم.
ماهانی منم هلو بخورم؟؟؟
یاد حاملگیم افتادم. ویارم روی هلو بود کیلو کیلو هلو میخوردم هر روز.
وای چه جالب عسلم عاشق کانال هد هد ه!
ماهانو برام یه ماچ گنده بکن زهرا جون.
مردم واسه اون عکس اولیش!


خاله جونم منم دوستوندارم زیاد عسلو ببوس
مامان آیدین
8 تیر 91 17:29
وای عزیزم چه هلویی شیرین تر از تو دوست دارم بخورمت هلوی منی دوستت دارم ای جانم چه لمی هم داده


خاله جونم ایدین که از منم هلوتر
پارســــــا
9 تیر 91 20:57
الهی فداش شم خودش هلو این پسر ناناز چه خوشگل tv میبینه دلم اب شد


ممنون خاله جونم
مامان پارسا جیگر
9 تیر 91 21:18
ای جان قربونت برم من عسلم که اینجور با اشتها می خوری نوش جونت عزیزم حیف که دلم نمی یاد فشارت بدم و بوس بوسیت کنم آخه خیلی خیلی خوردنی شدی خاله جون


دوستدارم خاله جونم شما همیشه به من لطف دارید
ilijoon
10 تیر 91 7:19
اي جانمممممممممممممممم چقده اين پسره خوردنيه فدات بشم عسلم
ilijoon
10 تیر 91 7:23
سلام گلم نميدونم اطلاع داريد يا نه وب قبلي ام دچار مشگل شده بود ومجبور به ساختن وب جديد كردم اگر ممكنه آدرس جديد وبم رو تو لينك دوستاتون جايگزين آدرس قبلي كنيد چون بعد از انتقال اطلاعات وب قبلي رو حذف ميكنم ممنون از شما ilijoony.niniweblog.com وب شما هم ظاهرا مثل وب من مشگل دار شده وفقط با اكسپلورر باز ميشه؟؟
میرزا کوچک خان
10 تیر 91 10:38
اینقده ناز میخوره که منم دلم خواست! وای وای وای!
مامان ترنم کوچولو
10 تیر 91 15:54
ای جونممممممممممممممم پسر توپولی خوشل.مگه گیرم نیفتی منم تو رو درسته قورتت میدم نوش جونت گل پسر گوشت شه بچسبه به تنت مامانی از طرف من یه ماچ گنده بکنیش حتما ها
فاطمه (مامان آیلین)
11 تیر 91 22:55
واقعا براش اسپند دود کن وااقعا هاااا ..اصلا همین حالا
اسما
12 تیر 91 18:18
اااااااااااااااااااااااااااااااای جاااااااااااااااااان عزیزمممممممممممممممممممممممممممم میوه خوردنشووووووووووووو برممممممممم هزار ماشالله
asal
13 تیر 91 15:29
نوش جانت عزیزدلم.به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
مامان محمدرضا
14 تیر 91 18:33
ای بابا هی میام هی می بینم عکس جدید نیست . ماهان خاله چطوره؟ ماهانی خاله عاشقته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد