ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان و زردالو

1391/4/9 12:39
نویسنده : مامانی
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم تمام وجود مامان

عشق مامان میدونم الان میگی چقدر دیر به دیر این وبلاگ منو اپ میکنی به خدا مامان دارم خانه تکونی میکنم حسابی کارام با وجود شما کند پیش میره خدا بابایی رو تا عمر داریم برامون حفظ کنه

niniweblog.com

همه کارهارو اون انجام میده از پرده شستن بگیر تا جابه جایی وسایل و گردگیری

niniweblog.com

اخه همش به من میگه بشین پیش ماهان تو بگو من انجام میدم منم مجبورم بیشتر پیش شما بشینم

niniweblog.com

و بابایی با خاله کارهای خانه رو انجام بدن اهان یادم رفت بگم اصلا برای چی دارم خانه تکونی میکنم اخه همه به خاطر ماه مبارک رمضان وهم به خاطر اینکه بابا میخواد بینیشو عمل کنه و میدونم که دیگه از این به بعد نمیتونه کارهای سنگین برام بکنه منم از موقعیت سوء استفاده کردم وخانه رو حسابی تمیز کردم

راستی چند وقت پیش رفته بودیم شهرستان عروسی خیلی خوش گذشت چون واقعا ادمهای خیلی مهمونوازی هستن باغهای خیلی بزرگی هم دارن که انواع میوه تو باغهاشون هست هر دفعه هم ما بریم ازمون میخوان بریم باغ ومیوه برای خودمون بچینیم ایندفعه که رفتیم شماهم کنارمون بودی و چون شکمو هم هستی تا چشمت به زردالو میفتاد خودتو به سمت درخت از بغل بابایی میکشیدی تا دستت به زردالو برسه وبچینی و بخوری منم چندتا عکس ازت گرفتم میزارم برات تو وبلاگت برای یادگاری

niniweblog.com

عزیز دلم اینجا از بقل بابا خودتو میکشیدی به سمت زردالوخوشمزه

 

 

                                                    

اینجا زردالو رو چیدی وداری اول با دستات پاکش میکنی وبعد میل

بفرمایید تعارف نکنیدددددددددددددددددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدرضا
17 تیر 91 17:11
ای جاااااااااااااااااااااااااانم خوشگل خاله
فاطمه (مامان آیلین)
18 تیر 91 0:37
ببین تپلو ! اعصاب ندارم من ها این پاچه ماچه ها رو انداختی بیرون... من میام میخورمت هاااااااااااااااا تو خودت هلویی زرد آلو یی گیلاسی ...خوشمززززززه
مامان پارسا جیگر
20 تیر 91 11:52
مامانی دهنم آب افتاد نمی دونم برای این نفسه یا برای زردآلو ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد