ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماهان نفسی

تولد 7 ماهگیت

1391/4/10 1:41
نویسنده : مامانی
927 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو .

عزیز دلم شما یه ماه دیگه به ماهدونگیت اضافه شد شدی ٧ ماهه نمیدونم چه جوری ابن روزا گذشت باورم نمیشه اصلا نمیدونم وقتی به شکر تمام نعمتهای خدا که میرسم از نعمت بزرگی که بهم داده که اونم فرشته قشنگ و پاک به من تویی با چه کلمه ای از خدا سپاس کنم فقط میدونم با صدای بلند داد میزنم خدایا دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتدارم خدایا به کدوم کار خوبم این فرشتتو بهم سپردی خداجون به همه زنهای دنیا این لذت شیرینو قسمت کن

جیگر مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا مامان مرسانا
15 تیر 91 11:35
عزیز خاله جیگر خاله نفس خاله کپل خاله 7 ماهگیت مبارک.....چشم به هم بزنی مامان جون یکسالش میشه گل پسر.... از طرف من ببوس این کپل رو
نیلوفر
15 تیر 91 15:11
سلام عزیزم مبارک باشه انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی
بابای دوقلوها
15 تیر 91 22:18
ماهان طلا 7 ماهگیت مبارک انسالله150 سال به سلامتی و شادی زندگی کنی و مایه افتخار مامان و بابا باشی
نایسل
16 تیر 91 3:13
عیدت مبارک عزیزمممم قربونت برم جیگر الهی 120 سالگی اتتت
مامان نادیا و نلیا
16 تیر 91 12:33
مباررررررررررررررک
سحر
16 تیر 91 20:58
مبارکه 7 ماهگیت عزیزم
مامان پارسا جیگر
17 تیر 91 10:57
هفت ماهگیت مبارک عسل خاله قربونت برم عزیز دلم الهی 120 ساله بشی و همیشه خنده روی اون لبای خوشگلت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد