ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

پسرم عشق رانندگی داره

1391/4/17 13:50
نویسنده : مامانی
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

عشق رانندگی

پسرم عزیز دل مامان نمیدونی که چقدر از دست کارات خندمون میگیره اخ جدیدا با بابا که میشینی پشت رل فقط دوستداری خودت فرمون ماشین رو بگیری و مثل ادم بزرگا ژست میگیری الهی مامان دورت بگردهبا این کارهایی که تو میکنی همیشه احساس میکنم 2 تا مرد بزرگ تو زندگیم دارم به وجودتون افتخار میکنمعزیزم وقتی هم بابا شمارو به خاطر امنیت از بقلش شمارو به بقل من میده نمیدونی که چقدر با مامان لج میکنی خودتو به اون راه میزنی که انگار نه انگار دارم صدات میکنم یا دارم باهات بازی میکنم همش روتو ازم بر میگردونیHelloوهمش به بابایی با صداهایی که از خودت درمیاری بهش میگی که میخوام بیام پیشت و بابا هم چون طاقت نداره شمارو کلافه ببینه تا بقلتون میکنه انچنان بلند بلند میخندی که ادم دوست داره درسته بخورتتون این عکساهای پشت فرمونتون

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

اینجا عزیزم دیگه داشت خوابت می برد ولی باز دست از رل برنمیداشتی

 

اینجا خوبت برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل
17 تیر 91 14:05
عزیز دلم خوبیییییییییییییییییییییییییمرسی عزیزم تو به من لطف داری قربونت بشم
نایسل
17 تیر 91 14:06
راستییییییییییییییییییییییییییییی 353 تایید نکن
نیلوفر
17 تیر 91 16:28
سلام
عزیزم،ماهان شوماخر مارو نگاش کن توروخدا
خوشگله درسته قورتت میدما



عزیزم من نفهمیدم این چه پیغامی که ذاشتی
مامان محمدرضا
17 تیر 91 17:10
الهی من قربونش بشم
نایسل
17 تیر 91 17:37
میسیییییییییییییییییییییییییی
فاطمه (مامان آیلین)
18 تیر 91 0:43
چقدر بامزه ...ماهان شوماخر قربونش برم من مامانی ماهان : خانم نیلوفر منظورشون اون راننده مشهور آلمانی (میشل شوماخر ) هستش .
نیلوفر
18 تیر 91 11:53
سلام عزیزم
بله منظورم راننده مشهور هستش که فاطمه عزیز به عرضتون رسوندن
گل پسر رو ببوسید



ممنون گلم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آرشیدا کوچولو
18 تیر 91 17:55
بابا ماشین سوار ماهان نفسی هم گفتن کم گفتن ماششششالله
فرشته(fishtap)
19 تیر 91 20:31
ماهان کوجولوتون خیلی دوست داشتنیه هزار ماشاالله
مامان پارسا جیگر
20 تیر 91 11:47
ای جان از بس تو بغل بابایی نشستی یاد گرفتی حالا دیگه خودت می خواهی رانندگی کنی نفس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد