ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

مرد من به تنهایی غذا خورشده

1391/4/22 0:41
نویسنده : مامانی
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی مامانییییییییییییییییییییییییی

عزیز دلم نمیدونی که چقدر جیگر شدی نفسم الهی دورت بگردم

شکموی مامان وای میمرم برات موقعه غذا خوردن اخه نمیدونی که چقدر بلا شدی هر وقت ظرف غذا رو تو دست مامانی میبینی چشات زودتر از دهنت باز میشه مثلا عاشق موبایلی وقتی موبایل تو دستت باشه وظرف غذارو تو دست من ببینی خدا رحم کنه به موبایل انچنان پرتابی میکنی که تمام تجهیزات گوشی از هم جدا میشه الهی فدات بشم شکمو

جدیدا هم که اصلا تحمل نداری که یه کوچولو هم غذا خوردنت دیر بشه اگه یه ثانیه مامان حواسش پرت بشه اول میزنی زیر گریه و بعدظرفو به سرعت از دست مامان میقاپی ومنم که میبینم با ولع خودت غذا میخوری جدیدا ظرف غذاتو میزارم جلوت وخودت مشغول میشی خوردنی میشی الهی فدات

 

اینجا گل پسرم خودش غذا شو با رو روکش میل کرده

مامانی دیجه ندالیم تموم شده

بقیه عکسها تو ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرشیدا کوچولو
22 تیر 91 0:48
تو که خودت خوردنی تر از همه خوردنی هایی خاله قربون اون قیافه خوشمزت بره الهی
مامان بهی
22 تیر 91 13:25
جیگرممممممممممممممممم شکمو جوننننننننننننننن زهرا جون دیگه به من گیر نده ببین پسرت شکمو ترهههههههههههههههه
نیلوفر
22 تیر 91 15:13
سلام عزیزم الهی فدات بشم،مامانی انقده عکسای خوشگلی میذاری از این عسل خان که خودم میام میخورمشا ماهان جونی غذاهای خوشمزه بخور زودی قوی بشی الهی تنت همیشه سالم باشه و لبات خندون
مریم مامان عسل
24 تیر 91 5:18
وای الهی قربونت بشم من کلوچه ی خاله مریمممممممممممم اجازه هست من شما رو با ظرف غذاتون قورت بدمممممممممم؟؟
مامان پارسا جیگر
25 تیر 91 21:35
قربونت برم من تو چقدر جیگری بخورم اون دستای خوشمزه ات رو چقدر شیرین و خوردنی شدی با این ذوق و خنده های قشنگت نفسی
مامان دانیال
26 تیر 91 2:37
:سلام خاله جوون من هرشب به وب ماهان جوون سر میزنم اونم ماشااله خیلی بزرگ تر شده خاله جوون بهم نگفتی چه جوری عکس گل پسرتو گزاشتی بالای صفحه شیطون....یه بارم یه پیام خصوصی گزاشته بودی که من نتونستم بخونمش یعنی نمیدونم چه جوری باید بخونم ...نمیدونم چرا البوم عکسامم حذف شده؟؟؟.....خیلی دوستت دارم خاله
مامان نیکا و نیلا
26 تیر 91 3:55
با سلام. ماشالااااااااا به این گل پسر! خدا حفظش کنه.چقدر خوب که هزار ماشالا خوش خوراکه. فرصت کردید به دوقلوهای منم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان آراد
26 تیر 91 18:42
سلام، ماشالا چه پسر خوشگل و نازی دارید خدا حافظش باشه، با اجازه لینکتون کردیم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد