ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

پسرم و کارای جدیدش

1391/4/29 1:07
نویسنده : مامانی
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد مامان چطولیییییییییییییییییییییییی از زبون سارا دختر عمو برات نوشتم چطوری رو

عشق من نمیدونی که چقدر بلا شدی جدیدا که با کارات من وبابایی رو غافل گیر میکنی عین ادم بزرگامیمونی اخه بچه مگه بچه هم از تلویزیون سر در میاره که عاشق فیلم های جم شدی شما پا به پای من فیلمارو نگاه میکنی شما قلب منی روح منی اخه نمیدونم دیگه به چی توصیفت کنم مامان جون انقدر با نمک شدی هزار الله اکبر هر کی میبینتت باید سریع برات اسپند دود کنم چون خیلی تو چشمی 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

جدیدا هم که خودت دیگه قادر به نشستن شدی و میشینی وبا اسباب بازیات بازی میکنی واگه ببینی تلفن زنگ میزنه سریع خودتو به صورت شنا میرسونی به میز تلفن و با جیغ میگی که به من گوشیرو بدید و وقتی گوشیرو میزاریم تو گوشت عین اینکه میفهمی طرف مقابلت داره بهت چی میگه شروع میکنی به جواب دادن و واقعا منو باباجونت موندیم این سرعت بالا رو از کجا اوردی تا 3نشده کل خونرو طی میکنی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

الهی دورت بگردم که خوابیدناتم مدل دارشده هر روز یه مدل میخوابی جدیدا هم که تا میگم ماهان بدو بریم حاضر شیم بریم ددر با صدای بلند جیغ شادی رو میکشی و دست و پاتو تند تند تکون میدی ادم حس میکنه 10 تا دستوپا داری و وقتی حاضر بشم و بخوام تورو اذیت کنم میگم بای بای میرم پشت در سریع گریت در میاد و جی که میکنم میگم نه اقا شمارو هم میبرم به حالت شنا میدویی سمتم الهی فدات بشم شناگر مامان

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

عزیزم حالا من 2تا عکس از تماشای تلوزیون و خوابیدنت دارم میزارم تو وبلاگت بمونه تا اگه یه روزی این نی نی سایت ماندگار شد وتونستی بخونی بدونی مامان هر چی ازت نوشته واقعیته

 niniweblog.com

 

اخه نگاه کن چه جوری پاتو میندازی رو مبل وتلویزیون تماشا میکنی

niniweblog.com

حالا مدل خوابیدنهای جدیدت یا دمر سرتو میزاری بین دو تا دستات یا اینکه یه وری سرت میزاری رو دستت

 

 

توروخدا ماشالله یادتون نره اگه به چشمتون قشنگ امد خدا نی نیهاتونو براتون حفظ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نایسل
29 تیر 91 1:54
وای الهی فداش شم ماشالا هزار ماشالا جیگررررشو برم من
نایسل
29 تیر 91 1:55
صدقه زیاد بده عزیز دلم
نیلوفر
29 تیر 91 12:48
سلللللام ای جانم،ماشالا،هزار ماشالا خدایا این ماهانه جگر طلا چقدر خواستنیه آخه یعنی دلم میخواد بچلونمش نگاه کن تورو خدا چطوری لالا کرده دلم ضعف میره براش یه عالمه بوس در پناه خدا باشی عزیزم مامانی مراقبش باشیا خیلی
مامان محمدرضا
29 تیر 91 17:48
ماشالله هزار ماشالله عاشقتم ماهانم
مامان بهی
29 تیر 91 21:39
ماشالله ماشالله هزار ماشالله
مامان پارسا جیگر
30 تیر 91 12:31
الهی فدات شم خاله جون چقدر تو ناز و شیرین شدی هزار ماشاءالله قربون این لم دادن و خوابیدنت بشم من ماهان خوشگلم مامانش من که دلم ضعف رفت برای این پسر خوشگل و بلا
مامان پارسا جیگر
30 تیر 91 12:33
جیگرتو بخورم من آخه تو چی می فهمی از این سریال که این جور پاهاتو لم دادی و نگاه می کنی
خاله سنا
30 تیر 91 14:34
ماشالله ......شما جزو دوستای سنا جون لینک شدی گلم


خاله جونم چرا ادرس وبلاگ سنا جونو برام نذاشتی منم میخوام لینکش کنم
لومینوس
30 تیر 91 20:57
جیگر بلا عاشقتمممممممممممم
یه دوست
31 تیر 91 1:04
سلام خانومی من از کاربرای نی نی سایت هستم ماشاللا پسرتون خیلی با نمکه خدا حفظش کنه خیلی عکسای خوشکلی هم داره ماشاللا مخصوصا اون عکسی که لوگوی وبلاگش گذاشتی ولی عکسی که واسه نی نی سایتت گذاشتی با عرض معذرت اصلا قشنگ نیست کاشکی با یه عکس حوشکل گل پسرت عوضش میکردی
مامان شراره
31 تیر 91 1:48
من به جاي به بار ماشالله گفتن هزار بارميگم اخه هزار ماشالله خيلي نازه.خدا حفظش كنه اين ني ني جيگرو
مامان ترنم کوچولو
31 تیر 91 15:43
قربونت برم خالههههههههههههههههه(یه موچ گنده) ماشالله ماشالله (شیپور)ماشالله (از این تشویقی ها خوندم برات ها) ما اومدیم. پیشمون بیا
جیگر مامان
3 مرداد 91 0:43
سلام عزیزم با اجازتون لینکتون کردم ماهان جونی رو ببوسیندوست دارم حضور گرمتون رو تو وبم ببینم منتظرتون هستم
میرزا کوچک خان
3 مرداد 91 11:06
ماشاالله.... جونم به این گل پسری.... راستی! کم پیدایی خانومی؟!
مامان پارسا جیگر
3 مرداد 91 22:27
سلام عزیزم خوبی؟ ماهان جون و محمد خوب هستن؟ دلم براتون تنگ شده خونه ی مامانم موندگار شدم حسابی فقط مشکل تلفن دارم وگرنه که همه چیز خوبه ماهان خوشگل من چکار می کنه؟ خوش می گذره چه خبرا ؟ اومدی برام پیغام بزار راستی تلفن مغازه هم 46886433 اکثر صبحها هستم. مواظب خودتون باشید سلام برسون ماهانو می بوسم فعلا بای
مهسا مامان مرسانا
5 مرداد 91 0:17
سلام عزیزم خصوصی داری
نگار(مامان سام)
5 مرداد 91 14:26
نازیییییییییییییییییییییییییی چه قدر خوشگل لالا کرده عکس آخریش خیلی قشنگه ماشالله.
مامان علي خوشتيپ
6 مرداد 91 4:42
سلام عزيزم خوبي؟واي كه چقدر دلم براتون تنگ شده بود من هميشه با فايرفاكس ميام بالا و با اون نميتونم وارد وبتون بشم.ميگه صفحه مورد نظر تهاجميه تو دو پست قبليمم گفتم نميتونم وارد وب شما و آريا بشم.كه يكي از مامانا گفت بايد با ix بياي بالا.ولي الانم كه اومدم عكسا باز نميشن.نظرا رو كه ميخونم دلم آب ميشه ببوس جيگر خاله رو هميشه به يادتون بودم
مموش
8 مرداد 91 14:55
هزار ماشاله ..................اسپند دود کن ...صدقه بنداز ... خیلی نمک داره .. شاد باشین .....
پارســــــا
9 مرداد 91 11:34
الهی کوچولوی نازنازی چقدر ناناز خوابیده خوشگله ، یه دنیا بوس برای این نی نی خوشگل البته الان دیگه نی نی نیست مردی شده برا خودش ماشالله همیشه زنده باشه براتون
نیلوفر
9 مرداد 91 13:40
سلام مامانی پس چرا به روز نمیکنید،ما دلمون انقد . شده برا ماهان عزیز، از قول من ببوسیدش، سلامت و شاد باشید.
afsoon
10 مرداد 91 13:52
مهناز
18 مهر 91 17:23
ماشالله
من گفتم


مسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد