ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان وسی دی وبلاگش

1391/6/5 23:04
نویسنده : مامانی
889 بازدید
اشتراک گذاری

 سلاممممممم گلم

عشقم چند وقتی بود سفارش سی دی وبلاگتو دادم چند روز پیش به دستمون رسید وای که چقدر خوش حال بودم

مثل بچه ها سریع پاکت سی دی رو باز کردم ونشستم به تماشای سی دیت چقدر قشنگ طراحی کردن یه دفتر خاطرات جالب خیلی خوش حال بودم که تونستم تمام نوشته های زندگیتو برای همیشه حفظ کنمتو هم با خندهای من وهر ماچی که از سر خوش حالی از لپت میکردم بلند بلند میخندیدیزبانکده محصل

الهی که فدات بشم دست مدیریت نی نی وبلاگم درد نکنه با این کارش تمام زحمات مارو نادیده نگرفت چون خودشم احتمالش میده که خدایی ناکرده اگه یه روز این وبلاگ حذف بشه زحماتمون هدر نره ممنونشمممممممممممممممممممممممممممزبانکده محصلمن وپسرم که همیشه یاد این زحمتی که برامون کشیدن میمونیم زبانکده محصل

 

و امروزم که داشتی با کتابات بازی میکردی دیدم سی دی تم اوردی وداری با دهنت زور میزنی بازش کنیمنم دیدم خوب هم به مطلبی که میخوام امروز برات بزارم ربط داره سریع دست به کار شدم وعکس گرفتمhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

وای که چقدر جیگری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بابای ملیسا
6 شهریور 91 1:02
با سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم هم با بیش از ده عکس به روز شد . خیلی خوشحالمون می کنید اگر تشریف فرمایی کنید و با نظرات قشنگتون کلبه محقر و کوچیک ملیسا جوون رو منور و نورانی کنید . منتظر شما و نظرهای قشنگتون هستیم.


این لطف شمارو میرسون حتما میام به وبلاگ دختر خشگلتون
مامان علی خوشتیپ
6 شهریور 91 15:00
سلام دوست خوشگل و خوشتیپم
ممنون که به یادمونی
ماشاالله ماهانم که تپلیو و نازه.علی هم اولاش لاغر بود و کم غذا
ولی هر چی بیشتر حساسیت به خرج بدی نتیجش بدتره
تازه بچه چاق برای چیته؟به خدا همش مریضیه...ببوس ماهان نازمو
سی دیش مبارکش باشه
راستی شما کجایی هستین؟

نه خاله جونش دیگه توپول نیست اصلا کلی لاغر شده نمیدونم چرا من عاشق پسر بچه توپولی هستم وای که علی رو یه دنیا دوسشدارم
نیلوفر
6 شهریور 91 15:14
سلام
چقد عالیه همچین سی دی ای تهیه کردید
واقعا حیفه این لحظات خوشگل خان،ماهان جگر ثبت نشه،فدای اون نشستن و دست رو دست گذاشتنت بشم من الهی
مامانی جون خواهشا از طرف من ببوسیدش
خیلی دوستتون دارم



وای خاله جونم مهربونم کاش میتونستم اون قیافه ماهتو میدیدم اینو بدون هر وقت مطب جدید میزارم منتظر حضور گرمت هستم دوستدارم خاله نا اشنا
مامان بهی
6 شهریور 91 15:38
به به ماهن جان سی دی دار میشود
ای جانممممممممم عزییزززززززززززززززممممممممممممم


اره خاله جونش شما هم بگیرید حیفه که این خاطراتو از دست بدید
مامان ترنم کوچولو
6 شهریور 91 15:44
مبارکه
زهرا
7 شهریور 91 1:32
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه لطفا من رو لینک کنید تا توی وبم لینک شوید باتشکر
http://zahragoogi.niniweblog.com/


چشم حتما
مامان آیدین
7 شهریور 91 1:43
سلام ماهان جونم قربونت برم که چه جیگری شدی


ممنون خاله مهربونم ایدین که جیگرتر
سپیده
7 شهریور 91 1:49
سلام خانمی. مطمئنا اگه شکل کیک رو نشون بدی می تونن از روی اون درست کنن.
ببخشید می شه بپرسم قیمت سی دی که براتون فرستادن چقدر شد؟


ممنون سپیده جون که انقدر به نظرات اهمیت میدی عزیز دلم هزینش 15000تومان شده
مریم مامان عسل
7 شهریور 91 12:37
وای الهی فدات شم کلوچه عسلی من!
چقدر شما شیرینی فدات شم!
زهرا جون مبارک باشه سی دی وبلاگش.
میشه یکم بیشتر توضیح بدی؟
چجوریه؟
همه عکسا هست؟ یا فقط نوشته هاست؟
پست ها چجوری توی سی دی درج شده؟
اگه خوبه منم سفارش بدم.


سلام عشقم
اره گلم سی دی هم شامل تمام مطالب وعکسهایی که تو وبلاگ گذاشتی بدون هیچ کم وکسری
فاطمه مامان آیلین
8 شهریور 91 0:05
واااااااااای ماهان جونم چقد بزرگ شدی تووو لپای تو هم که آب رفته ...قربونت برم من ولی هنوزم کپلی ...راستی مامان ماهان کوچولو اگه دیدی داره دندونش در میآد یه ژلی هست که از داروخونه مگیری و روزی چندبار میمالی به لثه اش کلی دردشو آروم میکنه.

اره خاله جونش اب شده بچه ام کرم لثه هم میزنم ولی اثری نداره
asal
8 شهریور 91 9:25
........¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*....................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............✿............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶



عزیزم ممنون که امدی
سپیده
9 شهریور 91 11:50
ممنون
مامان سبحان جون
10 شهریور 91 14:48
خاله جون شما که سی دی بلاگ دارین خوب وبتون حذف کنین و با سی دی دوباره داخل وب جدید مطالبتون بذارین
مامان سبحان جون
11 شهریور 91 17:12
سلام خانومی ممنون که به ما سرزدی عزیزم داخل میز کار وبلاگت صفحه نارنجی کنار قسمت پایین نوشته ایجاد نسخه پشتیبان برو داخل اون و یه نسخه از وبت بگیر داخلش توضیح داده که چه کارباید بکنی بعد خیلی راحت میتونی وبلاگت از اول با همون مطالب قبلی درست کنی نسخه پشتیبان واسه اینه که اگه یه وقتی مطالب داخل وبت به هر طریقی پاک شد از اول اونهارو بیاره پس به نظرم این کارانجام بده تا وبت درست بشه
دخترک(عاشق ماهان نفسی)
12 شهریور 91 11:44
سلام
من عاشق پسر شمام
یعنی عاشقشما
خیلی هزار الله و اکبر قشنگه
دوس دارم گازش بگیرم
همیشه میام کامنت نمیذارم
این دفعه دیگه طاقتم نگرفت
ببوسیدشششششششش


ممنون عزیز دلم خوشحالم میکنی
نازنین
12 شهریور 91 15:26
سلام دوست عزیز
هزار ماشالله به این پسمل نازنازی
بووووووووووووووووس برای ماهان جون .
خوشحال میشم به وبلاگ زندگی منم سر بزنید.
راستی با اجازتون ماهان جونو لینک کردم


ممنون عزیزم خوشحالم کردی
مامان پارسا جیگر
22 شهریور 91 19:06
قربونت برم من که اینقدر آقا و خوشگل نشستی پیش کتابات با این موهای فشنت بخورمت من جیگر سی دی وبلاگت هم مبارک باشه عزیزم


مرسی عشقمممممممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد